من مهدی بورون لو هستم ، دکتر اقتصاد نیستم و در دانشگاه اقتصاد درس نخوانده ام و نه حتی مجله ها و کتاب های مربوط به اقتصاد را مطالعه می کنم و نه تخصصی در این زمینه دارم ، تنها چیزی که به خوبی بلدم این است چطور در 60 روز سیستمی را برای پیج های فروشگاهی در اینستاگرام بسازم که بتواند بیشترین حجم از مشتری را بگیرد.
چرا آکادمی می تواند تو را به آن حجم از فروش و شهرتی که می خواهی در اینستاگرام برساند؟
سلام..بهتر از من میدانی که روزانه چندین کسب و کار ساخته می شوند و تعداد افراد زیادی برای محصولاتی که دارند یک پیج اینستاگرامی می سازند..ولی حقیقت این است که در انتهای سال فقط تعداد کمی از آن ها موفق می شوند.
و اکثر افراد دیگر حتی انگیزه و رمقی برای پست گذاشتن ندارند..منظورم از اکثر افراد 98 درصد پیج هایی هست که ساخته می شود.
در این میان فقط 2 درصد افراد هستند که می توانند بیشترین حجم از فروش را برای محصولاتشان ایجاد کنند و باقی افراد احتمالا باید به فکر منبع درآمد دیگری باشند.
اما تو چطور می توانی وارد دو درصدی های حوزه خودت شوی؟
قبل از اینکه در رابطه با این موضوع صحبت کنم می خواهم در رابطه با سیستمی صحبت کنم که احتمالا تو را نیز می تواند وارد سیاه چاله ای کند که جامعه شکست خورده 98درصدی ها آن جا حضور دارند.
مشکل اصلی بیزینس هایی که در بازار ایران فعالیت میکنند این است که در دنیای متفاوت از دنیای فکری مخاطب زندگی می کنند ، یعنی به هیچ عنوان خواسته های مخاطب را نمی بینند و بجای آن سعی می کنند با این ادعا که بزرگترین ، باکیفیت ترین و ارزان ترین هستند ( درحالی که خودشان هم می دانند نیستند ) مشتری جذب کنند.
و کمپینی هایی که درحال حاضر در بازار ایران ساخته می شود در رابطه با بزرگی و اعتبار خیالی شان است نه مخاطب و خواسته هایش.
به صورت کلی اگر بخواهم بگویم ، کمپین های غیراصولی و در نهایت نداشتن سیستمی که بتواند در ابتدای ورود غریبه به پیج آن را تبدیل به مشتری کند دلیل اصلی شکست 98درصدی هاست.
اگر احساس می کنی سیستمی که داری و کمپین هایی که میسازی شبیه به این افراد است پیشنهاد می کنم همین الان سرمایه گذاری روی بیزینس ات را متوقف کنی و به فکر سیستمی جدید باشی که بتواند بازدیدکنندگان پیج ات را تبدیل به خریدار نهایی کند.
درحالی که نیاز نیست از روش های معیوب و پوسیده بازاریابی استفاده کنی.
و یا کسب و کار اینستاگرامی و فروش در اینستاگرام را به کلی فراموش کنی.
اما سوال اصلی اینجاست : اگر راه اول را انتخاب کرده ای در نهایت چطور می توانی دقیقا این سیستم را برای پیج ات بسازی و وارد 2درصدی های حوزه خودت شوی؟
آکادمی اینستاگرام مارکتینگ ، راه حل ورود به دودرصدی های هر حوزه و ایجاد بیشترین حجم از فروش
قرار نیست در آکادمی معجزه کنیم یا روش سریع و آسان پولدار شدن را فاش کنیم..در واقع معتقدم هیچ روشی وجود ندارد که بتواند سریع و آسان تو را میلیونر کند.
مسیر آکادمی سخت است و این سختی دقیقا به دلیل نتیجه گرا بودن آن است ، اگر احساس می کنی نمی توانی در مسیر سخت قدم برداری و در این مسیر طاقت بیاوری احتمالا آکادمی بدترین انتخاب برای توست.
ولی اگر تلاش و دقت لازم را داشته باشی و بتوانی به تمام چیزهایی که در آکادمی گفته می شود عمل کنی :
من هم این تضمین را میدهم که آکادمی در سریع ترین زمان ممکن ( 60 روز ) دقیقا مانند یک ماشین ، کسب و کارت را از شرایط کنونی به شرایط ایده آلی که مدنظرت هست می رساند.
چون در آکادمی در رابطه با این مسائل صحبت می کنیم :
هفته اول : برسی و انتخاب حوزه ای که بیشترین طرفدار را در اینستاگرام دارد و ارائه استراتژی نهایی
در این هفته ، به صورت اختصاصی ابتدا حوزه ها را بر اساس حجم فروش دسته بندی می کنیم و آن حوزه هایی که می توانند بیشترین حجم از فروش را داشته باشند را معرفی خواهیم کرد
و در قدم بعدی به صورت اختصاصی حوزه شما مورد برسی قرار میگیرد و در این دسته بندی جاگذاری می شود.
بعد از شناخت حوزه و شناخت میزان کشش فروش در این حوزه استراتژی نهایی کسب و کارتان و تمام کارهایی که باید انجام دهید در اختیارتان قرار میگیرد.
هفته دوم : طراحی وبسایت و نحوه گرفتن مشتری از طریق آن
در این هفته به صورت اختصاصی روی طراحی وبسایت تمرکز می کنیم.
وبسایتی که بتواند بیشترین حجم از بازدیدکننده و مشتری را داشته باشد.
برخلاف تصور ات یکی از آسان ترین مراحل آکادمی در هفته دوم خواهد بود چون به صورت گام به گام و ویدیوئی نشان می دهم که دقیقا باید چه کارهایی را انجام دهی و در کجای صفحه مانیتور کلیک کنی که در انتهای روز دوم همین هفته یک وبسایت کامل داشته باشی.
در این هفته برخلاف دیگر هفته ها نه بخش های تمرینی خواهیم داشت و نه نیاز به خلاقیت خاصی.
تنها چیزی که نیاز داری دیدن ویدئو های مربوط به طراحی وبسایت هست و انجام تمام مراحل طبق ویدئو.
زمانی که وبسایت ات را به صورت اصولی ساختی نوبت ساخت باشگاه مشتریان است.
در این باشگاه قرار است بهترین و وفادار ترین مشتریان ات را قرار دهی که آن را هم به صورت عملی در آکادمی آموزش خواهیم داد.
هفته سوم : طراحی و ساخت پیجی که می تواند هر غریبه ای را تبدیل به خریدار نهایی کند
منظور من از ” هر غریبه ای ” تمام مردم دنیا نیست. هر غریبه ای که در بازار هدف تو وجود داشته باشد و مصحولاتت به دردش بخورد را می توانی در هفته سوم به بیزینس و پیجی که داری علاقه مند کنی.
طبیعتا اگر بخواهیم کتاب آموزش افزایش وزن را به یک فرد 50 کیلوئی بفروشیم ناموفق خواهیم بود.
چون اصلا آن شخص در بازار هدف ما قرار ندارد و تمرکز روی آن کاملا اشتباه است.
در این هفته بخش های متخلفی خواهیم داشت و با انواع تولید محتوا آشنا می شویم و صفر تا صد تبلیغ نویسی بخش های پیج را آموزش خواهیم داد.
از آنجایی که از توضیحات زیاد تنفر دارم و دوست دارم هر توضیح طولانی ای را خلاصه کنم باید بگویم : در این هفته یاد میگیری چطور بازدیدکننده های غریبه را به پول تبدیل کنی.
هفته چهارم : فانل ها ، پرس و پاسخ لایو با تمام اعضاء
در این هفته نحوه ساخت فانل ها را روی پیج و سایت را نشان می دهیم.
قرار نیست یک ربات عجیب و غریب برای پیج و وبسایت بسازیم ، ولی مکشی را روی پیج ات کار میگذاریم که بازار هدف و مخاطبین حوزه ات را به سمت پیج ات می کشاند.
این مکش هم از سیستم عجیب و غریبی ساخته نشده ، مواد اولیه ساخت این مکش دقیقا همان کلمات و جملات تبلیغ نویسی شده هستند و البته یک وبسایت به نام میلرلایت.
داستان ساده است و در ویدئو چهارم تیک تاک در رابطه با فانل ها صحبت کرده ایم و حالا در آکادمی و هفته چهارم نشان می دهیم که چطور می توانی صفر تا صد این فانل ها را برای پیج و وبسایت ات بسازی.
هفته پنجم : تولید محتوایی که تو را تبدیل به محبوب ترین بیزینس میان رقیبانت می کند
درحینی که رقیبانت با فریاد ها و تبلیغات بیا بخر ، بیا بخر خون مخاطبین را در شیشه می کنند تو با استفاده از یک سیستم و استراتژی اصولی محتوایی را میسازی که مخاطب دقیقا به دنبالش است.
پیج هایی مانند مدوپیا و دوپامین تیم را با چند پیج فروشگاهی مقایسه کن.
مشخصا چند تفاوت دارند :
• محبوب تر و مشهور تر هستند
• لایک و کامنت بیشتری میگیرند
• مخاطبین به آن ها اعتماد دارند
• پرفروش تر هستند
این تنها چند تفاوت این پیج ها با سایر رقبایشان است و دلیل اش را می توان فقط و فقط تولید محتوای باکیفیت دانست.
صحبت درمورد این پیج ها فکر نمیکنم برایت جذاب باشد ولی اگر دقیقا طبق فرمولی که در این هفته میدهم تولید محتوا کنی ، رقیبانت به گرد پایت هم نخواهند رسید.
هفته ششم : نفوذ به قلب و منطق مشتری با تبلیغ نویسی
شاید تیتری که نوشته ام برایت کمی عجیب باشد ولی تبلیغ نویسی دقیقا به همین اندازه قدرمتند است.
اگر تبلیغ نویسی را بلد یادبگیری می توانی هرچیزی را به هرکسی بفروشی ، حتی چیزی که وجود ندارد.
زمانی که بخواهیم برای محصولات فیزیکی تبلیغ نویسی کنیم داستان کمی متفاوت است ولی تفاوتی در اصل مطلب و قدرت تبلیغ نویسی ایجاد نمی کند.
در این هفته راجب هشت دیزایری صحبت می کنیم که تمام خرید های انسان دقیقا بر اساس آن هاست.
هشت دیزایری که دقیقا به انسان دستور می دهند برای چه چیزی چه میزان پولی را خرج کند.
اگز دیزایری که روی آن دست میگذاری پررنگ باشد انسان را مجاب می کند چندین میلیارد تومان را خرج ویلایی کند که در فامیل کسی مثلش را ندارد. ( دیزایر وینینگ )
ولی اگر دیزایری وجود نداشته باشد یا کمرنگ باشد همان فرد حتی ده هزار تومان هم برای یک عروسک دستساز خرج نخواهد کرد.
شناخت دیزایر ها و نحوه تاثیرگذاری و ورود به آن ها به کمک تبلیغ نویسی چیزی است که در هفته ششم یاد میگیری. منظور من از نفوذ به قلب و منطق مشتری دقیقا همین است.
هفته هفتم : ساخت کمپین های تبلیغاتی ای که سود نهایی را می سازد
در این هفته دوازده روش برای ساخت کمپین های تبلغاتی معرفی می شود که می تواند همیشه بیشترین سود و سرمایه را برای بیزینس ها ایجاد کند.
مگر زمانی که کشور دچار جنگ زدگی شود و یا مردم چیزی برای خوردن پیدا نکنند.
در این زمان نه تنها این روش ها بلکه هیچ روش دیگری در دنیا جوابگو نخواهد بود چون تنها چیزی که برای مردم مهم است بقاء است.
دقیقا دیزایر شماره یک که در ویدئو ششم تیک تاک راجبش صحبت کردیم.
که احتمال وقوع چنین شرایطی در کشور چیزی شبیه به صفر است.
پس این دوازده روشی که در آکادمی معرفی می شود به همراه نحوه ساخت این کمپین ها می تواند همواره بالاترین میزان سود از هر کمپین را برای کسب و کارت رقم بزند.
در این هفته ابتدا نشان می دهیم که دقیقا کمپین ها را چطور باید طراحی کنید و بعد نحوه اجرای کمپین ها را نشان خواهیم داد.
هفته هشتم : اجرای کمپین ها ، مشاهده نتیج و سوددهی کمپین
بعد از هفت هفته و طراحی کامل سیستم آکادمی روی پیج و وبسایت نوبت اجرای کمپین است.
در ابتدای هفته کمپین استارت می خورد و در انتهای هفته نتایج کمپین را برسی خواهیم کرد.
قبل از اجرای کمپین مقدار سودی که باید کمپین ایجاد کند را مشخص می کنیم و بعد از اجرای کمپین میبینیم که کمپین تا چه میزان نزدیک به این مبلغ سود داده است.
بعد از اینکه به صورت کامل برسی های لازم را در انتهای هفته انجام دادیم نقاط ضعف کمپین و همچنین سیستم کلی به دست می آید و در ابتدای هفته سود به دست آمده کنار گذاشته می شود و کمپین بعدی لانچ می شود.
آنالیز کمپین و سود دنهایی حتی بعد از رسیدن به سود معین شده نیز انجام میگیرد چون هرچقدر کمپین و سیستم بی نقض تری طراحی کرده باشیم سوددهی بیشتری خواهد داشت.
سورپرایز ویژه آکادمی در انتهای هفته هشتم برای ده نفر برتر :
بعد از مشاهده سود دهی کمپین ها و نتایج در انتهای آکادمی پارت 25 ام تا 30 ام آکادمی فقط برای ده نفری که توانسته باشند بیشترین میزان سود را ایجاد کرده باشند ارسال می شود.
در این شش ویدئو نکاتی را می توانی یادبگیری که نه تنها روی بیزینس ات بلکه روی زندگی شخصی ات هم تاثیر فوق العاده ای خواهد گذاشت.
چرا می توانی تبدیل به محبوب ترین پیج در حوزه خودت شوی؟
درحالی که رقیبانت همچنان با همان روش منسوخ شده قبلی پست میگذارند و از مردم خواهش می کنند که بیایند و محصولاتشان را بخرند ، تو با تولید محتوا تمام مخاطبین آن حوزه را تارگت می کنی.
امروزه تمام مربیان درجه یک بازاریابی دنیا روی این جمله تاکید دارند : محتوا پادشاه است !
البته زمانی واقعا محتوا پادشاه است که بتوانی با کیفیت بسیار بالایی تولیدش کنی..محتوایی که من در پیج های ایرانی میبینم بسیار سرسری و یا گاها کپی است.
که این نوع محتوا به هیچ عنوان مورد توجه مخاطب نیست ، اما در آکادمی و با جزئیات کامل یاد میگیری دقیقا چطور باید محتوایی تولید کنی که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم برای مخاطب جذاب و جالب باشد.
زمانی که تو این بخش از آکادمی را دقیقا با همان کیفیتی که آموزشش را داده ایم روی پیج ات داشته باشی تضمین میکنم دو تفاوت اساسی با دیگر رقیبانت خواهی داشت :
• طرفداران و علاقه مندانی که هرروز در پیج تو مشغول خواندن محتوا و یا دیدن محصولات هستند
• فروش بیشتر
چرا پرفروش تر از تمام رقیبانت خواهی بود؟
سیستمی که در آکادمی یادخواهی گرفت یک رسالت دارد : تبدیل بازدیدکنندگاه پیج به خریدار نهایی.
انجام اینکار نه تنها سخت نخواهد بود بلکه بسیار آسان است زمانی که از محتوا ، فانل ها و کمپین های تبلیغاتی در کنار هم استفاده کنی.
تبلیغات وظیفه کشاندن بازدیدکننده را به پیج را دارند و محتوا و فانل ها این بازدیدکننده ها را تبدیل به طرفدار و مشتری پیج خواهند کرد.
اگر در دوره رایگان وبینار شرکت کرده باشی احتمالا روند و نحوه انجام اینکار را می دانی.
و این درحالی است که رقیبانت همچنان از همان روش های قدیمی برای تبلیغات استفاده می کنند که می گوید : یک پیج بالای صد کا پیدا کن ، چند خط بنویس ، تبلیغ ات را ثبت کن.
اما حقیقت این است که : اگر قرار بود به همین سادگی پیجی فروش بالایی رو تجربه کنند الان صاحبان پیج های فروشگاهی مانند رامبد جوان فرزندشان را در کانادا به دنیا می آوردند.
یک حقیقت دیگر وجود دارد که احتمالا تو نیز از قبل میدانستی ، و آن این است که تا زمانی که متفاوت از عموم مردم عمل نکنی نتیجه متفاوتی نخواهی گرفت.
و آکادمی دقیقا همان سیستم و استراتژی نهایی و متفاوت است.
ظرفیت آکادمی محدود است
به دلیل بالا نگه داشتن کیفیت کلاس ها و پشتیبانی دوستان در آکادمی ، ظرفیت آکادمی بسیار محدود است و در هر حوزه فقط 4 الی 6 نفر را می توانیم بپذیریم ، این موضوع به این دلیل هست که نمی خواهیم در یک حوزه تعداد افراد زیادی از این سیستم استفاده کنند چون فروش میان این افراد تقسیم می شود.لذا قبل از پرداخت هزینه آکادمی حتما از طریق ایمیل یا مشاوره تلفنی از پرنبودن ظرفیت آکادمی در حوزه خودتان اطمینان حاصل کنید.
آکادمی دقیقا برای شرایط ایران و مخاطب ایرانی طراحی گردیده است
همانطور که قبل تر اشاره کردم شرایط و فضای ایران کاملا متفاوت از سایر کشورها می باشد به همین خاطر الگو رفتاری مخاطبین آن در بازه های زمانی مختلف نیز متفاوت می باشد.
احتمال اینکه دوباره در سال های جدید یک شوک بزرگ اقتصادی دیگر به ایران وارد شود تقریبا حتمی است.
سوال اینجاست آیا مردم در شوک های اقتصادی نیز از الگوی سابق برای خردی کردن استفاده می کنند؟
واضحا خیر. به همین خاطر در سیستم آکادمی ما به شرکت کنندگان در هر دو حالت یعنی هم حالت ثبات دار و هم حالت شوک اقتصادی، آموزش می دهیم چطور از این سیستم در هر دو شرایط به سود خودشان استفاده کنند که اتفاقات بازار و اقتصادی در هر صورت نه تنها روی میزان فروش شان تاثیری نداشته باشد بلکه شرایط را کاملا به سود خود تغییر دهند.
چرا شرکت در آکادمی پرسود و بدون ریسک است؟
به قدری به سیتسم آکادمی اطمینان داریم که به جای گارانتی برای آن هایپر گارانتی قرار داده ایم.
اما قبل از اینکه هایپر گارانتی سیستم آکادمی را معرفی کنم می خواهم کمی با تفاوت گارانتی و هایپر گارانتی آشنا شوی.
در گارانتی ما سعی می کنیم در صورت نتیجه نگرفتن یا خسارت دیدن مخاطب مبلغ را عودت دهیم اما در مدل هایپر گارانتی ما نه تنها تمام ریسک های خرید را برای مخاطب از بین می بریم بلکه شرایط بوجود می آوریم که در هر صورتی مخاطب سود قابل توجهی بدست بیاورد.
اما هایپر گارانتی سیستم آکادمی چیست؟
روند کار ساده است ، تو در آکادمی شرکت می کنی ، درس ها را میبینی و تمام آن ها را به صورت دقیق و کامل انجام می دهی و اگر نتیجه آن چیز لذت بخشی که می خواستی نبود یک ایمیل به من میزنی و دو برابر هزینه شرکت در آکادمی و هزینه های دیگری که برای وبسایت و کمپین تبلیغاتی کرده ای را از من دریافت می کنی ، این گارانتی تاریخ انقضاء ندارد و می توانی حتی 12 ماه بعد از این گارانتی استفاده کنی.
یک اعتراف : من یک ” بیزینس من ” هستم و یکی از دلایل ساخت آکادمی قطعا برای سود شخصی ام بوده ، ولی فکر نمیکنم از لحاظ اقتصادی این قمار خیلی عاقلانه باشد که یک مبلغی را بگیری و 60 روز دیگر دوبرابرش را پس بدهی.
اما از آنجایی که به سیستمی که طراحی کرده ایم اطمینان کامل داریم این گارانتی را نیز با اطمینان کامل روی آن قرار داده ایم.
یکی از دلایلی که حتما باید قبل از شرکت در آکادمی مکالمه تلفنی انجام بگیرد این است که مطمئن شویم روی شخص درستی سرمایه گذاری کرده ایم.
آینده کسب و کارت چگونه خواهد بود ؟
اینجا جایی است که آینده کسب و کارت رقم خواهد خورد.
می توانی این صفحه را ببندی و آینده را بر اساس سعی و خطا بسازی و یا می توانی همین الان وارد دوره شوی و سیستم آکادمی به همراه تجربیات چندین ساله این مهم را دریافت کنی تا از رقیبانت به طور شگفت انگیزی پیشی بگیری و بالاخره آن حجم از بازار و مشتری را که همیشه می خواستی را بدست بیاوری.
به لطف سیستم آکادمی بالاخره می توانی روی کسب و کاری که دوستش داری متمرکز شوی و قسمت سخت کار یعنی پیدا کردن مشتری ایده آل، علاقه مند کردن او به محصول یا خدمات و در نهایت فروش آن را به سیستم آکادمی بسپاری.
تصور کن بالاخره بتوانی کاری که عاشقش هستی را انجام بدهی و همواره مشتریان ایده آل ات را داشته باشی.
چقدر حال خودت و کسب و کارت بهتر از الان خواهد بود؟
چقدر راحت تر می توانی این بار جلو خانواده و یا دوستان سرت را بالا بگیری و بگویی بالاخره شد!
همه این ها را می توانی با سیستم آکادمی داشته باشی اما صادقانه به یاد داشته باش زمانی که وارد دوره شدی باید مو به موی آن را انجام دهی چون هیچ سیستمی بدون عمل کردن به آن جواب نخواهد داد.
تنها فاصله تو با آن حجم از فروشی که آرزویش را داری دقیقا همین دکمه است.آکادمی دقیقا شبیه ماشینی می ماند که قرار است تو را از نقطه ای که هستی به نقطه دیگر ببرد با این تفاوت که نقطه اول شرایط کنونی کسب و کارت است و نقطه دوم شرایط ایده آل کسب و کارت که بدون محدودیتی مشتری میگیری. آماده ای سوار این ماشین شوی؟
قیمت دوره دو ماهه سیستم آکادمی : 970,000 تومان
که تا مدت محدودی می توانی آن را فقط با : 679,000 تومان داشته باشی
لطفا قبل از مکالمه تلفنی اقدام به ثبت نام نکنید ، برای رزرو مشاوره تلفنی کلیلک کنید : لینک رزرو مشاوره تلفنی
در آکادمی می بینمت ، خدانگهدار.