چطور در اینستاگرام برای محصولاتمان تبلیغ نویسی کنیم تا مشتری در همان لحظه پول را کارت به کارت کند

 

 

شاید تبلیغ نویسی ، واژه غریبی برای تو باشد..

 

کاری که صاحبان پیج های اینستاگرامی می کنند این است که به صورت هردمبیلی یک سری کلمات را کنار هم قرار می دهند.

 

بدون اینکه حتی بداند این کلمات چه تاثیری روی مخاطب دارد..

 

کم پیش میاید عصبانی شوم.. ولی وقتی یک تبلیغ مثل این را میبینم دوست دارم سرم را به دیوار بکوبم !

 

 

چهار ایراد تبلیغ نویسی فقط در سه خط..

 

ایراد ها :

  • بازار هدف خاصی را هدف نگرفته است.. این محصول برای چه کسانی است ؟ خانم ها ، آقایان ؟ بچه ها.. ؟کسانی که به دنبال لاغری اند..؟ در مقالات قبلی در مورد اهمیت انتخاب بازار هدف صحبت کرده ام

 

  • این تبلیغ یک پیام دارد : محصول من برای تمام انسان ها روی زمین است ! و خب مشخص است که یک محصول قادر نیست تمام مردم روی زمین را راضی نگه دارد
    زمانی که مشتری پیام تبلیغاتی را میبیند باید احساس کند که این محصول فقط و فقط برای او تولید شده است

 

  • استفاده از کلمه « خیلی ساده » بعث می شود مخاطب احساس کند اگر این مشکل روزمره من خیلی ساده حل می شود نیازی نیست حجم اینترنت خودم را مصرف کنم و یک ویدیئو ۳٫۹ مگابایتی را دانلود کنم..اگر ساده است پس خودم هم می توانم..زمانی که بازار هدف تبلیغ را می بیند باید یک چیز با خود بگوید : فقط این محصول است که می تواند مشکل من را حل کند ! فقط همین در کل دنیا

 

 

  • من بالای ۲۰ بار این پیام تبلیغی را زیر و رو کردم .. اما هنوز هم نمی دانم منظور این فرد از همچین تبلیغی چیست ؟!سعی کردم بدون اینکه فیلم را باز کنم متوجه پیامش شوم ولی هنوز هم متوجه نشده ام پیام و منظورش را..

    و این در حالی است که کمترین هزینه تبلیغاتی در این کانال ۵۴۰ هزار تومان است..

    دوست ندارم تو نیز این اشتباهات را در تبلیغ نویسی محصولت انجام دهی پس زمانی که می خواهی تبلیغی بنویسی به یک موضوع توجه کن : بازار هدف باید بتواند بعد از یک دور خواندن تبلیغ درک کاملی از محصول داشته باشد

     

 

به طور کلی اگر بخواهم از ۲۰ به این تبلیغ نمره ای بدهم قطعا صفر می دهم.. چون حتی یک مورد مثبت هم در تبیلغش نتواستم پیدا کنم..

 

ایرادات دیگری هم در این تبلیغ دیده می شود که به همین ۴ مورد اکتفا می کنم و امید وارم با استفاده از نکاتی که گفته شد پیامی را بنویسی که مشتری بعد ازز خواندش تنها یک کار را انجام دهد.. کارت به کارت  

 

 

البته برای نوشتن چنین تبلیغی به چند تکنیک دیگر تبلیغ نویسی نیاز داری.. پس اگر می خواهی چنین تبلیغی بنویسی پیشنهاد میکنم ادامه این مقاله را از دست ندهی .. مقاله ای که برای شخص تو نوشته ام..

 

 

زمانی که مشتری را قانع کنی این محصول مشکلش را حل می کند ، دیگر مانعی برای کارت به کارت مبلغ ندارد

 

بگذار یک مثال واقعی بزنم.. تصور کن من یک کرم جوان سازی پوست دارم و می خاهم برای آن تبلیغی بنویسم ..

 

کار این کرم این است که به خانم های میانسال کمک می کند تا همیشه یک خانم میانسال باقی بمانند..

 

 

سوال هایی که کمک می کنند تبلیغی را بنویسی که دیوانه وار میفروشد :

  • محصول من مناسب چه کسانی است ؟ خانم های ۳۰ تا ۵۰ سال
  • چه مشکلی دارند که خواب و خوراک را از آن ها گرفته است ؟ چین و چروک پوست و از دست دادن زیبایی باعث شده ترس این را داشته باشند که در جمع حاضر شوند
  • محصول من چطور این مشکل را برای شان حل می کند ؟ با آب رسانی عمیق به پوست صورت و از بین بردن چین و چروک
  • چه چیزی را دوست دارند اما نمی گویند ؟ ( پنهان می کنند ) دوست دارند برای همسرشان همیشه جذاب باشند ، حتی جذاب ترین
  • دوست دارند به چه زمانی از زندگی خود برگردند ؟ به دوران ۲۰ تا ۲۵ سالگی که همه خانم ها اوج زیبایی خود را در این سنین دارند..

 

 

 نتیجه : از این کرم زیبایی استفاده نکن اگر دوست نداری برای همسرت همیشه یک خانم ۲۵ ساله باشی..

با جواب دادن به این سوالات به رنج ها و درد های یک خان میانسال پی بردیم و توانستیم تبلیغی را بنویسیم که هیچ خانم میانسالی نتواند ردش کند..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *