چطور با هزینه کمتر تبلیغاتی محصول بیشتری بفروشیم

شاید این تیتر برای شما که پیش از این با تبلیغات زیاد کمترین نتیجه را گرفته اید عجیب باشد ، ولی برای آن دسته از افرادی که با هنر تبلیغ نویسی آشنا هستند خیر!

 

حقیقت این است که مردم به ۸۵ درصد تبلیغات حتی نگاه هم نمی اندازند ، و تبلیغات برای آنها نقش یک مزاحم را ایفا می کنند و در ادامه آین آمار باید بگویم که مردم از هر ۱۰ تیتری که میبینند فقط روی۲ عدد از آنها کلیک میکنند.

 

 

اما چگونه می شود با وجود همچین آماری ، تبلیغاتی را انجام داد که سود سرسام آوری برای ما به ارمغان بیاورد؟

 

 

این سوالی بود که من مدت ها پیش از خودم پرسیدم و الان می خواهم این مبحث را کاملا برای تو باز کنم و دید تورا کاملا نسبت به تبلیغات عوض کنم.

 

 

تصور کن که برای مسافرت به اسپانیا رفته ای و در خیابان های زیبای شهر مادرید با معشوقه ات در حال قدم زدن هستی ، دست او در دستان توست و با او مشغول حرف زدن شده ای و شیرین ترین لحظات زندگی ات را سپری میکنی ، فضای گرم عاشقانه ای میان تان به وجود آمده است.  

 

 

 

که نا گهان غریبه ای با چندین شلوار جین مردانه و زنانه جلوی تو میپرد و می گوید : سلام شلواری که دست من است از بهترین فروشگاه شهر مادرید آمده است ، قیمت های فوق العاده و کیفیت بینظیر…

 

 

 غریبه  شروع میکنند به توضیح دادن راجب جنس و کیفیت شلوار هایش.

 

 

و معشوقه ات با چشمانی که هر کدام از تعجب اندازه یک توپ بسکتبال شده اند به تو نگاه میکند ، واکنش تو در این لحظه به محصولات این غریبه چه خواهد بود؟

 

 

آیا نگاهی عاشقانه به شلوار جین های او خواهی انداخت و از آن غریبه خرید خواهی کرد و یا اینکه برای همیشه از آن غریبه و محصولاتش که تورا برای چند دقیقه از عاشقانه ترین لحظات عمرت بیرون کشیده متنفر خواهی شد؟

 

 

حرفای غریبه شبیه به اکثر تبلیغاتی که در تلگرام یا اینستاگرام شماهده میکنید نبود؟ 

 

 

تبلیغات نقش یک مزاحم را برای مردم دارند

 

هرچقدر بیشتر از محصولت تعریف کنی مردم بیشتر از خرید آن پشمان میشوند

 

حقیقت این است که مردم وهله اول فقط به خودشان اهمیت میدهند 

 

و اگر تو ادم باهوشی باشی برداشتت از این جمله میتواند این باشد : مردم به من اهمیت نمی دهند.. پس اگر من راجب خودم صحبت کنم به حرف من نیز اهمیت نخواهند داد 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *