تکنیکی که اگر از آن استفاده کنی مشتری بین تو رقیبت تورا انتخاب خواهد کرد

 

می دانی که چندین پیج مشابه در اینستاگرام وجود دارد و حتی خود تو چندین رقیب را رو به روی خودت میبنی..

 

زمانی که مشتری تصمیم بگیرد یک کفش بخرد ، چندین پیج را زیر و رو می کند و در نهابت یکی را انتخاب می کند..

 

اما چطور کاری کنیم که بین این همه پیج مشتری پیج ما را برای خرید انتخاب کند؟

 

 

تصور کن…

تو به به عنوان یک بازیکن فوتبال در حال فعالیت هستی..

 

یک سال بازی خوبت رد لیگ برتر باعث شده که تیم های زیادی به دنبال تو بیایند و بخواهند برای فصل بعد با تیم آن ها قرار داد ببندی..

 

 

میان این همه تیم فقط دو تیم وجود دارند که شرایط مالی تو را تامین می کنند و از نظر تو  بهتر از مابقی تیم ها برای بازی هستند..

 

 

اما باز سر یک دو راهی مانده.. کدام یک از این دو تیم برای من مناسب است ؟

 

 

برای اینکه به جواب این سوالت برسی، تصمیم میگیری با مربیان هر دو تیم یک نشست جداگانه داشتی باشی و بعد از این نشست و صحبت با هر دوی مربیان یکی از این تیم هارا انتخاب کنی.

 

 

پیشنهاد تیم اول به تو ۵۰۰ میلیون تومان است و پیشنهاد تیم دوم ۴۵۰ میلیون تومان برای یک فصل.

 

 

اما تو در نظر داری فصل بعد هم از نظر مالی پیشرفت کرده باشی و هم از نظر فوتبالی..

 

 

روز اول با مربی تیم اول یک جلسه میگذاری و بعد از صحبت با او متوجه می شوی که چندان مربی حرفه ای نیست و به نظرت اگر زیر دست این مربی فوبتال بازی کنی نیم توانی پیشرفتی داشته باشی..

 

ولی خب پیشنهادی که به تو داده اند قانع کننده است..

 

 

تقریبا بخاطر شرایط مالی ۸۰ درصد تصمیم داری به تیم اول بروی.. ولی یک جلسه همه چیز را به هم میزند !

 

 

یک جلسه با مربی تیم دوم که درست فردای آن روز اتفاق افتاد..

 

 

بعد از این جلسه از سطح دانش و حرفه ای گری این مربی به وجد آمده ای..

 

این مربی به تو قول داده اگر سال بعد در تیم او بازی کنی می توانی ۲ برابر فصل پیش گل بزنی و در نهایت به تیم ملی دعوت شوی..

 

 

بعد از دو ساعت جلسه با او احساس می کنی دانش فوتبالی ات چچندین برابر شده است..  

 

 

عصر روز بعد تو در تمرین پیش فصل تیم دوم شرکت کرده ای … و درست یک فصل بعد همین موقع یک پیشنهاد ۱٫۵ میلیاردی از یکی از بهترین تیم های اروپایی داری..

 

 

شب که می خواهی به خواب بروی و صبح که از خواب بیداری می شوی یک چیز را به یاد میاوری و لبخند روی لبانت نقش می بنندند و با خوی می گوئی : این تصمیم بهترین تصمیم زندگی ام بود..

 

 

شاید بپرسی ربطش به اینستاگرام و این تیتر چه بود ؟ سوال خوبی ست و در ادامه پاسخش را خواهی فهمید.

 

 

همانطور که یک فوتبالیست مربی های متخصص تر را برای بازی برایشان انتخاب می کنند یک خریدار هم دوست دارد از کسی خرید کند که در آن کار متخصص است.

 

 

آیا تا به حال از خود سوال کردی چرا یک مکانیکی هیمشه مغازه اش شلوغ است و یک مکانیکی دیگر در ۱۰۰ متر پائین تر مغازه اش همیشه خلوت است ؟

 

اگر جوابت این است که خب خدماتش ارزان تر است باید بگویم اشتباه می کنی.. به این دلیل که مکانیکی اول در کارش متخصص است .. و مردم برای تخصص او پول می دهند ، چون می دانند در کارش فوق العاده است.

 

 

تکنیکی که اگر از آن استفاده کنی مشتری بین تو رقیبت تورا انتخاب خواهد کرد

 

 

 

لحظه آن است که این راز را به تو بگویم…

 

ولی قبلش از تو می خواهم باز هم تصور کنی..

 

 

لیلا هفته بعد به یک مهمانی دعوت است و برایش فوق العاده مهم است که در این مهمانی فوق العاده خوب به نظر برسد..

 

ولی از بین چند مانتوئی که دارد نمی داند کدامش برای این مهمانی مناسب است..

 

 

مانند هزاران افراد در حال چرخ زدن است که ناگهان به پستی از تو بر می خورد که روی بزرگ نوشته : در مهمانی های دوستانه چه مانتوئی بپوشیم که جذاب ترین دختر به نظر برسیم؟

 

 

چشمانش خشک می شود و زمانی که دارد تصویر را لمس کند تا کپشن را بخواند از خدا می خواهد این پست همان چیزی باشد که به دنبالش است..

 

 

در کپشن آن پست چندین کلمه است که باعث می شود لیلا بعد از خواندش پیج تورا فالو کند و یک خرید از تو داشته باشد..

 

 

اما در کپشن چه کلماتی کنار هم نشسته بودند ؟

 

 

چند کلمه که در آن گفته شده بود مانتوهایی که فلان خصوصیات را دارد در این مهمانی از نظر بقیه چذاب ترین هستند.. ولی آن لحظه ای که چشمان لیلا برق خواهند زد آن موقعی ایست که در پایان کپشن نوشته : ما مانتوئی با این خصوصیات داریم و اگر پست را ورق بزنید می توانید تصویرش را ببینید ..

 

 

از آنجایی که شناخت زیادی راجب مانتو ها نداشتم نتوانستم توضیح بیشتری بدهم ولی تو به عنوان کسی که محصولی را میفروشد باید آنقدری اطلاعاتت راجب محصولت زیاد باشد که بتوانی حداقل ۴۰۰ کلمه راجب محصولت توضیح بنویسی..

 

 

زمانی این کار برای تو موثر خواهد بود که ، لیلا بعد از خواندن این پست تو را به عنوان یک متخصص در زمینه مد و لباس می داند و از همه مهم تر یک دوست خوب…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *