بهترین تکنیک بازاریابی در اینستاگرام که کمک می کند روز به روز کمتر بفروشی

 

مشاوران بازاریابی تکنیک های تکراری زیادی را به خورد مردم می دهند و به تکرار این تکنیک های تکراری افتخار هم می کنند !

 

لینکی میبینی با عنوانه : ۵ تکنیک بازاریابی در اینستاگرام که معجزه می کند

 

وقتی کلیک میکنی و با محتوا رو به رو میشوی با ذوق شروع میکنی به خوانئن مطلب

 

ولی با هزار زور و زحمت فقط می توانی چند خط از مطلب را بخوانی ! ( وقتی نمی توانی با مطلبی ارتباط برقرار کنی خیلی راحت صفحه را ببند و به دنبال یک مطلب دیگر باش چون محتوایی که نتواند تو را در صفحه نگه دارد بی ارزش است و به درد تو نخواهد خورد )

 

تکنیک های معجزه آمیزشان چه بود ؟ همان تکنیک هایی که ده ها نفر دیگر ده ها بار نوشته اند :

  • پست های پر زرق و برق بزار
  • عکس های خوبی انتخاب کن
  • آیدی پیج ات فلان باشد..
  • و..

 

اما کشنده ترین تکنیک این مربی های بازاریابی چیست ؟ قیمت محصولاتت رو کمتر بزار تا مشتریان بیشتری بیان سمتت !

این حرف را  هرکسی که کسب و کاری دارد دست کم ده بار شنیده است..

 

اگر دنبال پیشرفت واقعی کسب و کارت هستی تمام این تکنیک های خیالی را کنار بگذار و روی یک موضوع واقعی تمرکز کن : نیاز های مشتری ات

 

راجب این موضوع در مقالات قبلی سایت صحبت کرده ام که بهترین مقالات را می توانی از لینک زیر بخوانی ( هرکدام ۵ دقیقه از وقتت را خواهد گرفت )  

چطور یک کسب و کار اینستاگرامی پر درآمد راه اندازی کنیم ؟

چطور بازار هدف خود را عاشق پیج اینستاگرام خود کنیم ؟

آیا تو نیز این اشتباه فاحش را در کسب و کار اینستاگرامی انجام می دهی؟

چطور برای مشتریان در اینستاگرام فراموش نشدی شویم

آیا واقعا می شود از اینستاگرام درآمد کسب کرد ؟ با این حقیقت محض رو به رو شو

تکنیکی که اگر از آن استفاده کنی مشتری بین تو رقیبت تورا انتخاب خواهد کرد

چطور در اینستاگرام برای محصولاتمان تبلیغ نویسی کنیم تا مشتری در همان لحظه پول را کارت به کارت کند

چطور یک محصول در اینستاگرام پرفروش می شود ؟

 

اما چرا این تکنیک بی اثر است ؟

 

برای رسیدن به جواب کافی است یک سوال از خودت بپرسی ، تصور کن می خواهی یک جفت کفش بگیری..

 

برای شلوار و پیراهن جینت در کمد لباس هایت به دنبال یک کفش مناسب هستی ، می خواهی کفشت دقیقا به کیفیت لباس های دیگرت باشد..

 

به پیج دیجی کتونی سر میزنی و میان ده ها عکسی که وجود دارد یکی از آن ها توجه ات را جلب می کند..

 

نیم بوت قهوه ای رنگ با لبه های مشکی..

 

تصور می کنی این نیم بوت را دقیقا برای تو ساخته اند که با شلوار جینت بپوشی..

 

همه چیز برای تکمیل خرید کامل است و صفحه را بالا میکشی تا اطلاعات را ببینی..

 

تا سایز ۴۵ موجود است و از این نظر هم مشکلی وجود ندارد

 

که نانگهان چشمت به قیمت محصول می افتد !

 

جاااان ؟ ۳۹۰ هزار تومان  ؟ نهایت ۲۵۰ برای یک کفش هزینه خواهم کرد..

 

پشیمان میشوی ، دکمه برگشت گوشی ات را لمس می کنی و به صفحه اصلی پیج منتقل می شوی..

 

درحال حاضر در صفحه اصلی خود پیج هستی با صد ها پست و محصول ولی دلت هنوز پیش همان یک پست و یک محصول است !

 

به نظرت  این پیج دیگر محصولات مطابق سلیقه تو را ندارد

 

به یک پیج دیگر سر میزنی و یک نیم بوت دیگر در این پیج میبینی. ظاهرش بد نیست.. هرچند نیم بوت رنگ قهوه ای دوست داری ولی خب مشکی هم بد نیست !

سایز ؟ اوکی هست!

قیمت ؟؟ ۱۲۰ هزار تومان !!

قلبت؟؟؟ هنوز پیش یک پست و یک محصول است ! نیم بوت رنگ قهوه ای با لبه های مشکی ! وای که چه ظاهری داشت.. !!!

 

در یک دو راهی قرار میگیری.. با خودت میگوئی بگذار برای دوستانم بفرستم و نظر آن ها را بپرسم ولی بعد میبینی آنقدر که منتظر جواب آن ها بشینی وقت نداری..

 

۱۴۰ بزارم روی پولم و اون نیم بوتی رو که دوست دارم بخرم یا ۱۳۰ تومن بزارم توی جیبم و این نیم بوت رو؟

.. بگذار منطقی فکر کنیم..

  • این مصحول ۱۲۰ هزار تومنه و قطعا نیم بوتی که قیمتش انقدر پائین باشه کیفیت خوبی نداره..
  • ارزش کفشی که من میپوشم ۱۲۰ هزار تومن باشه ؟ هرگز.. من ارززشم خیلی بیشتر از این هاست
  • دوام این محصول چقدره ؟ احتمالا چند ماه دیگه مجبورم دستمو بکنم تو جیبم و یه کفش دیگه بخرم.. چون از کیفیتش مطمئن نیستم
  • و..

 

بعد از ۱۰ دقیقه فکر کردن به این موضوعات دوباره سرت را پائین میاوری و به گوشی نگاه میکنی .. وارد پیج میشوی و شماره کارت صاجب پیج را میگیری

 

از کیف پولت کارت عابر بانکت را درمیاری و شروع میکنی به پرداخت..

 

شماره کارت

رمز دوم

CVV2

تاریخ انقضا

و قیمت ؟؟ ۳۹۰ هزار تومان ! انتخابت همین است

 

چرا ؟

  • از کیفیت و دوام محصول مطمئنی چون قیمتش بالاس ! ( قیمت بالا این را به تو تحمیل میکند.. محصولی که قیمتش بالا باشد کیفتش خوب است و بلعکس.. این تصور ۹۰ درصد مردم است )
  • یک نیم بوت ۳۹۰ هزار تومانی ارزش تو را بالا می برد
  • این نیم بوت بیشتر به دلت نشسته
  • و..

 

مشتری هم هنگامی که می خواهد بین مصحول تو و رقیبت مقایسه کند همینطور فکر میکند.

 

محصول قیمت پائین نه کیفیت خوبی دارد نه ارزش خوبی و محصولی که قیمتش بالا باشد دقیقا در نقطه مقابل قرار دارد..

 

پس هیج وقت قیمت پائین را مزیت رقبتی حساب نکن و هیچ وقت محصولت را کمتر از قیمت واقعی اش برای فروش نگذار..  

البته قطعا منظور من این نیست که بیشتر از ارزش واقعی اش قیمت بگذاری.. قیمت واقعی اش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *